[ כתבות והרצאות ]

פרסום שמביא תוצאות

כשאתה כמנהל שיווק/מנכ"ל, בוחן קריאייטיב שקיבלת, כדאי שתשאל מס' שאלות. אם הקריאייטיב מספק לך תשובה הולמת – לך על זה. רצ"ב 6 משוכות שעלינו לעבור כדי לקבל פי 6 אפקטיביות פרסומית:on aquityמה

המשך קריאה »

שיווק עסקים קטנים

עסקים קטנים דורשים תשומת לב שיווקית, לא פחות מעסקים בינוניים וגדולים ולעיתים אף יותר. רוב העסקים הקטנים, מבוססים על שירותים, ובד"כ מונים עד 5-6 אנשים. מרבית העסקים מנוהלים מהבית, ע"י בעל העסק עצמו

המשך קריאה »

תיאטרון בקמעונאות

רבות נאמר על הצורך לשלב קניות עם תרבות הפנאי. "תיאטרון בקמעונאות" הופך זאת למציאות. הרעיון בבסיסה של פילוסופיה חדשה זו הוא שרשתות קמעונאיות מצליחות יהיו מקומות שיעוררו למחשבה, בידור וחוויה מיוחדת. ארה"ב

המשך קריאה »

BVFM כמנבא רכישה?

מה צרכנים ישראלים רוצים באמת מחנויות קמעונאיות?מה באמת משפיע על החלטות הקניה שלהם – איפה יקנו, באיזו רשת? מה באמת משפיע על ההחלטה היכן לקנות ועל כוונות הרכישה העתידיות שלהם? מה מרכיב

המשך קריאה »

לעבוד במשרד פירסום

מה אני אעשה איתך?" הדהדה השאלה בחלל האויר. זאב ליכטנזון הסתכל עליי במבט נעים אך תמה.ינואר 95', אני יושב במשרדו של זאב במשרד הפרסום "ליכטנזון תקשורת שיווקית". לבוש מדי סרן בחיל הים,

המשך קריאה »

הרצאות

יצירת קריאטייב ע"י S.I.T

1. זיהוי תכונות וערכים   כשעוסקים בתכונות מתמקדים במוצר/שירות. כשעוסקים בערכים המוקד הוא הלקוח.   תיאור תכונות – שימוש בשמות עצם/תואר (רכיבים, צבעים, מידות, מחירים). תיאור ערכים – פועל/תואר הפועל (לחסוך, ליהנות,   במהירות, בהנאה). כאשר מדברים על תכונות,

המשך קריאה »
דילוג לתוכן