ניהול תקשורת שיווקית

כיועץ בוטיק בתחומי תמהיל השיווק וכיועץ שיווקי אסטרטגי לעסקים, אני מלווה את העסק בתהליך הפיתוח העסקי בכללותו. החל משלב בניית השפה התקשורתית,
פיתוח המותג, תכנון ובניית תוכניות שיווקיות וקמפיינים פרסומיים, וכלה בתכנון, רכש ובקרת מדיה.

ייעוץ שיווקי אסטרטגי –מיפוי המרחב העסקי ורמת התחרות, מציאת היתרון היחסי המוביל לבידול, יצירת חזון לחברה וערכי הליבה שלה ומהם גזירת אסטרטגיה,
מטרות, יעדים ומיצוב תחרותי.

איתור מנועי צמיחה ופיתוח עסקי –הגדרה מדויקת לליבת העסקים של החברה, תחומי הפעילות שלה – הקיימים והפוטנציאלים, בניית תכנית לפיתוח העסק וכניסה
לתחומי פעילות חדשים, חיפוש ובחינת מנועי צמיחה חדשים.

בניית ת”ע שיווקית – יציקת תוכן לאסטרטגיה, בניית תכנית עבודה שיווקית כוללת, ליווי שוטף ליישום התכנית. פיתוח ובניית מותגים – כיצד הופכים מוצרים למותגים,
תהליך בניית המותג הקיים ויצירת מותגים חדשים.

 

מיצוב מחדש למותגים קיימים – מיפוי מצב קיים של המותג, ניהול תהליך מיתוג מחדש, מיצוב מחדש של המותג ופיתוחו.

בניית שפה תקשורתית כוללת למותג -תרגום סנסואלי, ויזואלי ואודיופוני של המסרים השיווקים של החברה, יצירת שפה כוללת למותג, פנימה והחוצה, הטמעתה בארגון.

תכנון, בנייה וניהול קמפיין פרסומי – תכנון קמפיין פרסומי משלב זיהוי הצורך, הבריף הפרסומי, יצירת קריאייטיב והפקה בפועל.

תכנון, רכישה ובקרה של ערוצי המדיה – שלב ביצוע הקמפיין בפועל, בחירת תמהיל המדיה הנכון והאפקטיבי בתקציב נתון, תכנון פרטני של אמצעי המדיה,
ניהול מו”מ עם ערוצי המדיה, רכישה בפועל, בקרה וליווי לאורך הקמפיין.

אשמח לקיים פגישת הכרות בה נבחן יחדיו את הצרכים הספציפיים של החברה שלך, ולאחר מכן אגיש הצעה ראשונית כוללת לו"ז, שלבים בתהליך  ועקרונות מנחים לחשיבה.

דילוג לתוכן