פרסום שמביא תוצאות

כשאתה כמנהל שיווק/מנכ"ל, בוחן קריאייטיב שקיבלת, כדאי שתשאל מס' שאלות. אם הקריאייטיב מספק לך תשובה הולמת – לך על זה.
רצ"ב 6 משוכות שעלינו לעבור כדי לקבל פי 6 אפקטיביות פרסומית:
on aquity
מה המותג מייצג כבר- האם הפרסום מעביר את זה?
accepted consumer belief
האם זה חלק מהאמונה שיש לצרכן במותג
Insight
התובנה הצרכנית- הבעייה האמיתית שיש לצרכן בחיי היומיום שלו
Benefit
מהי התועלת החדשנית שאנחנו מביאים לצרכן
Reason to believe
מהם הסיבות להאמין למסר
Brand personality
האם הפרסום תומך באישיות המותג
התלהבות ובקרה:
understanding
האם אנחנו מבינים במכה ראשונה את הפרסום
Evaluate guts
האם אתה מרגיש את זה חזק בבטן
explain guts
הסבר לעצמך למה זה חזק בבטן:
an idea
רעיון שובר מוסכמות, בולט, שונה מכל מה שנעשה


Tumeur de la prostate : pronostic en fonction du stade, du grade et du risque

Tumeur de la prostate : pronostic en fonction du stade, du grade et du risque

בקטגוריה
drama
שובה את תשומת הלב, מתגמל את הצרכן
ויזואליזציה של התועלת- ולא סתם אמירה
selling line
רעיון פרסומי שמגובה במשפט מכירה המתמצת את הבריף והמניע לפעולה, ויחד עם זה בהיר ופשוט

ולסיכום,
היום יותר מתמיד אנחנו צריכים פרסום שמביא תוצאות, מעביר את החוזקות של המותג ולא מתרחק מהם.
אין להסתפק ברעיון טוב, אלא רק ברעיון ענק שיכול לדחוף את הביזנס קדימה.
הדרמה בקמפיין צריכה להיות מעניינת כדי שהלקוחות שלנו ימשכו ויתעניינו במותג.
כשיש רעיון גדול- יש למצוא את הדרכים ולהתאמץ להתאים אותו לאישיות המותג.
חייבים לדאוג שהצרכן יאמין לנו- אחרת בואו נחפש רעיון אחר.

דילוג לתוכן